telephone03 - 8000 8000 envelopepro[at]moha[dot]gov[dot]my

phone  03 - 8000 8000       
email  pro[at]moha[dot]gov[dot]my


Soalan Lazim Hubungi Kami Aduan dan Maklum Balas Peta Laman

kdnfaqkdncontactuskdnfeedbackkdnmap

logo-header

logo-header

Piagam Pelanggan

1. Membangunkan sistem aplikasi secara dalaman dalam tempoh dua belas (12) bulan berdasarkan kapasiti keperluan selepas pengesahan pengguna;

2. Menyelesaikan masalah yang tidak melibatkan perubahan struktur sistem bagi aplikasi dan perisian dalam tempoh tiga (3) hari bekerja;

3. Memastikan aduan kerosakan peralatan ICT yang diterima diberi maklum balas awal dalam tempoh satu (1) jam;

4. Membekalkan alat habis guna ICT (toner, thumbdrive, external hard disk) dalam tempoh satu (1) hari bekerja tertakluk kepada stok bekalan;

5. Menyedia dan membentangkan Laporan Ketirisan Data kepada Jawatankuasa Keselamatan Dokumen KDN dalam tempoh 24 jam;

6. Memastikan permohonan akaun e-mel oleh pengguna diproses dalam tempoh tiga (3) hari selepas borang permohonan lengkap diterima;

7. Memberi keputusan permohonan perkhidmatan khidmat sokongan dan/atau pinjaman peralatan ICT dalam tempoh satu (1) hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima; dan

8. Menyelesaikan kerosakan peralatan ICT yang tidak melibatkan penggantian alat ganti dan tidak melibatkan kontraktor di Pejabat KDN sekitar Putrajaya dalam tempoh tiga (3) hari bekerja.

AGENSI & PAUTAN LUAR


AGENSI & PAUTAN LUAR


alamat Setia Perkasa 1, 2, 7 & 9, Kompleks Setia Perkasa, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62546 Putrajaya
hubungi Tel: 03 8000 8000
Fax : 03-88891613 / 03-88891610
emel pro[at]moha[dot]gov[dot]my

Hakcipta Terpelihara © Kementerian Dalam Negeri 2018
Paparan terbaik pada Mozilla Firefox 3, Internet Explorer 10
dan Google Chrome dengan resolusi minima 1366x768

fb3 update tweet update youtube insta

Kemaskini Terakhir: 21 November 2024.
Jumlah Pelawat : 1121199

moha qrcode